Ultima modificare: 27/09/2019 de catre Radu Ionut Dascalescu

Din multitudinea de balti de pescuit de langa Bucuresti, am oprit motorul masinii pe malurile lacului Gruiu. Ne-a atras atentia acest lac datorita clientilor care ajung in magazinul nostru si cu care deseori, stam pret de o cafea si impartasim ganduri si idei. Despre pescuit, despre lacuri de pescuit sau echipament de pescuit. Am decis sa facem o partida de pescuit la crap.Lacul Gruiu

Localizare

Lacul Gruiu este situat la 20 de Km de capitala, in judetul Calarasi, localitatea cu aceeasi nume.
Aparut in 2013, intr-un cadru timid, acest proiect a ajuns la maturitate destul de rapid datorita investitiilor agresive realizate de actionariat.

In forma finala, am gasit o balta de pescuit care promite multe prin fondul piscicol existent si nivelul dotarilor de pe malul apei.
Exista posibilitatea de a inchiria cabanele care vin echipate cu pontoane. De mentionat este ca aceste pontoane vin pe o structura metalica bine ancorata. Nu se misca, si sunt generoase.
Trecand peste aceste cateva detalii, vizita pe lacul Gruiu a avut ca scop o partida de control in cautarea crapilor. Sunt si mari si multi. Cele doua bazine existente sunt casa a peste 8 tone de crap.

Strategie abordata

Am ales sa abordam 3 standuri in doua stiluri : pescuit la feeder si pescuit la crap la pluta cu rubeziana.
Am alocat pentru acest test 4 ore de pescuit impartite pe ambele bazine.

Primii pesti care au ajuns in plasa minciogului de feeder au fost carasii. Nu sunt mici. Asta ne-a placut. Sunt multi si pentru o prima partida am vazut o cadenta de 10 -12 minute intre trasaturi.captura caras

Nici nadirea de start nu a fost una corespunzatoare. Am preferat mai degraba sa mergem pe ideea de vad progresiv ca si concept. Primii pesti au ajuns la mal dupa o ora si jumatate.
In tot acest timp, lansetele de feeder au iesit la mal dupa ceas la 7 minute.
Am parasit bazinul din spate si am luat in tinta coada lacului din fata. Aici am ales sa ne instalam langa o salcie.pescuit la crap la feeder

Concluzii partida pescuit la crap

Abordarea crapului la pluta a fost simpla. Porumb de conserva. Fara nada. Stiam din trecut ca aici exista o populatie mare de babusca.pescuit la crap la rubeziana

Am preferat sa astept un crap ratacit in maluri decat sa fac galagie cu nada si particule. Este greu sa te strecori printre babusti infometate, cautand crapi.la crap la Gruiu
Pentru cele 4 ore de pescuit in doua bazine, am facut destul de bine.
Vom reveni aici si vom intra in detaliu cu mustaciosii din lacul Gruiu.

Daca te intereseaza pescuitul la feeder la crap, vezi si:

CUM SA FACI UN RIG PENTRU METHOD FEEDER

PREGATIREA NADELOR PENTRU PESCUIT LA METHOD FEEDER

Content Creator la TotalFishing
Pescar cu experienta in disciplinile de pescuit de apa dulce de pe continent. Detine informatii solide in tehnicile de pescuit pesti pasnici si rapitori. Realizator al mai multor filme tematice cu si despre pescuitul cu monturi fine si nu numai al pestilor pasnici dar si pescuitul rapitorilor. Realizator al mai multor articole dedicate pescuitului la feeder, pescuitului la match, pescuitului la rubeziana, pescuitului la crap, pescuitului la rapitor.
Radu Ionut Dascalescu
Ultimele postari ale lui Radu Ionut Dascalescu (vezi toate)